آمار وبسایت خبری تحلیلی آرتامهر: دکتر حسن روحاني به مشهد سفر مي کند

۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

دکتر حسن روحاني به مشهد سفر مي کند

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در خراسان‌رضوی گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از بزرگداشت ایام رحلت جانگداز امام خمینی(ره) به مشهد سفر می‌کند.
  غلامحسین دلاور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با علما، فضلا، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خراسان از جمله برنامه‌های وی در سفر به استان است.‌
رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در خراسان‌رضوی افزود: روحانی همچنین با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد با اساتید و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
وی، دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، جمعی از روستاییان حومه مشهد و دیدار مردمی در یکی از سالن‌های بزرگ ورزشی مشهد را از جمله برنامه‌های سفر این کاندیدای ریاست جمهوری به خراسان‌رضوی اعلام کرد.
رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در خراسان‌رضوی اظهار داشت: روحانی همچنین با صاحبان صنایع جلسه مشترکی برگزار می‌کند و با حضور در مناطق حاشیه شهر مشهد، ضمن دیدار با آنها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار می‌گیرد.
وی اخلاق‌مداری، تدبیر، عقلانیت، قانونمندی و قانون‌گرایی را از اولویت‌های حسن روحانی دانست و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار دارد بیشترین اهتمام ماست.
دکتر روحانی خراسان رضوی">ستاد انتخاباتی دکتر روحانی خراسان رضوی
دکتر روحانی مشهد">ستاد انتخاباتی دکتر روحانی مشهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام دوست عزيز.
براي اشنايي بيشتر و پاسخ به پيام شما ؛ لطفا از گزينه نام و ادرس اينترنتي استفاده كنيد. با تشكر سپهر